شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برقعی

حوزه/ دکتر برقعی با بیان اینکه بانوان طلبه به عنوان پیام آوران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، بانوان را با هدف خلقت آشنا کنند، گفت: امروز جهاد تبیین به عهده ما است، شما فرماندهان جهاد تبیین هستید و باید ارکان نظام را برای مردم و به ویژه بانوان تبیین کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم سیده زهره برقعی در جلسه اعطای حکم به اعضای شورای مرکزی کانون استان تهران که از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت ارتباط از طریق وبینار برگزار شد، ضمن قدردانی از برقراری ارتباط و اهتمام معاونت تبلیغ و امور فرهنگی و برداشتن گام‌های اساسی در جهت شکل‌گیری کانون‌های استانی، اظهار داشت: طبق روایتی منسوب به امام حسن عسکری علیه‌السلام، هدف از خلقت و آفرینش انسان، علم و عبادت است تا به مقام عبودیت و بندگی برسد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه شما به عنوان پیام آوران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باید بانوان را با هدف خلقت آشنا کنید، گفت: امروز جهاد تبیین به عهده ما است و بر اساس خواسته رهبر معظم انقلاب، شما فرماندهان جهاد تبیین هستید و باید ارکان نظام را برای مردم و به ویژه بانوان تبیین کنید.

دکتر برقعی با بیان اینکه ما هم در کنار شما، برای تأمین منابع علمی و دیگر منابع تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حال که شما اهتمام کرده و این کانون را شکل دادید، بدانید که امروز شما الگوی یک زن پرورش یافته در مکتب تشیع هستید.

وی، بانوان فعال در کانون‌های استانی را تلاش گران عرصه ایثار و جهاد عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولیت شما در خانه و خانواده و در کنار همسر و فرزندان به همراه مسئولیت اجتماعی سخت و سنگین است و الگوی سومی برای زن و تمام جوامع بشریت هستید.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان از زحمات و اهتمام و همت بلند طلاب قدردانی کرد و از خداوند منان، خشنودی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و سربلندی طلاب را خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha