دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تکریم شهدای شاهین دژ

حوزه/ مادر شهید جهان آرا گفت: هدف شهید جهان آرا و همه شهدا حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مسئولین مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ امروز به مناسبت روز وفات حضرت ام‌البنین (س) و هفته تکریم همسران و مادران شهدا، با خانواده شهید مرزبانی، شهید مسلم جهان آرا دیدار کردند.

مادر شهید مسلم جهان آرا در این دیدار، شهادت را مایه افتخار عنوان کرد و گفت: هدف مُسلم و همه مرزبانان، حفظ امنیت و آرامش در مرزهای کشور بود و آنها رفتند تا ما در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم و هیچ دشمنی نتواند به میهن عزیزمان دست درازی کند.

رقیه عبدلی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ نیز با دلجویی از همسر و مادر شهید جهان آرا، مادران و خانواده شهدا را مظهر صبر و بردباری دانست و افزود: هنر بزرگ مادران شهدا این است که حاضرند پاره تن خود را با کمال رضایت تقدیم راه حق نمایند و شهادت فرزندشان در راه ولایت و وطن را مایه افتخار می‌دانند.

وی افزود: حضرت ام‌البنین سلام الله علیها در راه ولایت و امام زمان خویش یعنی امام حسین علیه السلام چهار فرزند خویش را تقدیم کرد و مادران شهدا هم از ایشان الهام می‌گیرند.

شهید مسلم جهان آرا ۲۳ آبان سال ۹۹ در درگیری با نیروهای پ. ک. ک حوالی ساعت یک و ۵۰ دقیقه در منطقه مرزی ترگور ارومیه به همراه سه تن از هم‌رزمانش به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha