سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار صمیمی مردم بخش سویسه شهرستان کارون با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ مردم بخش سویسه شهرستان کارون در فضایی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مردم بخش سویسه شهرستان کارون در فضایی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

این نشست در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای سویسه ۳ برگزار شد و در آن شماری از مردم دغدغه‌های خود را مطرح و خواستار پیگیری و رسیدگی به آنها شدند.

اشتغال، جاده و آسفالت راه‌های ارتباطی، احداث مکان‌های ورزشی، امنیت، آب شرب، مسائل حوزه آموزش و پرورش از جمله این درخواست‌ها بود.

در این نشست فرماندار شهرستان کارون، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز درخصوص موضوع‌های مطرح شده نکاتی را بیان کردند و معاونین استاندار خوزستان و شماری از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

همچنین در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن بیان توصیه‌های دینی، بر پیگیری وعده‌های مسئولان تاکید و به برگزاری نشستی دیگر طی روزهای آینده جهت بررسی بیشتر برخی مسائل اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha