جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همسرداری و نمونه اخلاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که به همت سپاه بیت المقدس کردستان در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران نقش ویژه‌ای در تأمین و ثبات امنیت داشته و همسرانشان نیز در این مسیر تلاش می‌کنند.

وی به شیوه همسرداری پرداخت و گفت: یکی از مهمترین اتفاقات زندگی انسان، تشکیل خانواده و در کنار خانواده بودن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به اشاره به آیه ۲۱ سوره رم “وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ” افزود: یکی از آیات (لطف) او آن است که برای شما از جنس خودتان جفتی بیافرید که در کنار او آرامش یافته و با هم انس گیرید و میان شما رأفت و مهربانی برقرار فرمود. در این امر نیز برای مردم با فکرت ادله‌ای (از علم و حکمت حق) آشکار است.

وی با بیان اینکه هر کس زندگی تشکیل می‌دهد، تجلی این آیه قرآن است، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همسرداری و نمونه اخلاق است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه زنان زمینه نزدیک شدن همسران به حق‌تعالی را با آرامش و تربیت درست فرزندان فراهم کنند، اظهار کرد: از سیره و روش این بانوی بزرگ اسلام الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه خدمات سپاه به مردم قابل تقدیر است، اظهار کرد: به پاسدارانی که برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند، افتخار می‌کنیم؛ نمونه اقدامات رضایت‌بخش آنان در بارش‌های اخیر برف بود که پس از ورود، خیابان‌ها را پاکسازی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha