شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) یک هدیه الهی است که خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) عطا کرده است تا مایه رحمت برای بشریت باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک هدیه الهی است که خداوند متعال به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) عطا کرده است تا مایه رحمت برای بشریت باشد.

ایشان سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) را عید هر مؤمنی دانست که به حق آن حضرت آگاه و آشناست.

آیت الله مدرسی طی سخنانی به مناسبت ولادت پُر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، به ابعادی از فضایل و مقامات آن حضرت اشاره کرده و گفت: روایات بر فضایل حضرت زهرا (س) دلالت دارد، لذا هر مؤمنی باید به آن بزرگوار اقتدا کند و در مسیر ایشان حرکت کند.

این عالم عراقی بر اهمیت توشه گیری مستمر از ابعاد زندگی حضرت صدیقه طاهره (س)، تأکید کرد و بیان داشت: هر چقدر که معرفت مومن به حضرت زهرا (س) و سیره ایشان بیشتر شود، آن معرفت در زندگی وی تأثیر گذار خواهد بود.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: معرفت حضرت فاطمه زهرا (س)، یعنی توشه گیری از جایگاه والا، توصیفات، سیره، سخنان و موضع گیری های حضرت زهرا (س) و به کار گیری آن در زندگی عملی خود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha