سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل قیاس و مقایسه نیست، گفت: نباید اجازه بدهیم دشمنان با حیله و نیرنگ خدمات نظام جمهوری اسلامی را در عرصه‌های گوناگون مخفی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‬ الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از حوادث عظیم در دنیا به شمار می‌رود، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم ولایی و مؤمن با غلبه بر طاغوت آزادی خواهی و مبارزه با ظلم را برای جهانیان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه باید برکات نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و محورها برای آحاد جامعه بازگو شود، افزود: باید خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان بازگو، تبیین و تشریح شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل قیاس و مقایسه نیست، خاطر نشان کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان با حیله و نیرنگ خدمات نظام جمهوری اسلامی را در عرصه‌های گوناگون مخفی کنند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضا با اراذل و اوباش بیان داشت: امنیت از مؤلفه‌ها و نیازهای جدی جامعه است و باید دستگاه‌های امنیتی و قضائی با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.

امام جمعه بروجرد با تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: پیروزی تیم فوتبال و صعودش موجب دلگرمی ملت ایران شد.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا به نام امیکرونف بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مردم دز سوم واکسن را تزریق کنند و دستورالعمل‌های را نیز با دقت رعایت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha