شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ذ

حوزه / در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضریح حضرت ولی بن موسی کاظم(ع) راوند کاشان غباروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز شهادت علی بن باقر (ع) صبح شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ آئین غبارروبی و عطر افشانی ضریح مطهر حضرت ولی بن موسی کاظم (ع) راوند با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، امام جمعه راوند، جمعی از مسئولین و خدام افتخاری آستان مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، نوای ملکوتی کلام وحی در فضای حرم مطهر طنین انداز شد و همزمان با گشایش درب ضریح منور، آئین غبارروبی و عطرافشانی آغاز شد.

در این آئین، نذورات زائران که با عشق و شور در هم آمیخته و در این قطعه بهشتی از خاک، جلوه‌ای از ارادتمندی به ساحت حضرت ولی بن امام موسی کاظم (ع) راوند را متجلی ساخته بود، جهت هزینه در امور فرهنگی و عمرانی آستان مقدس جمع‌آوری شد.

در ادامه این مراسم، زیارت نامه خوانی خادمان و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با همنوایی حاضران، فضای معنوی آئین غبار روبی آستان مقدس حضرت ولی بن موسی کاظم (ع) راوند را دوچندان کرد.

در حاشیه این مراسم آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن حضور در گلزار شهدای حرم مطهر، به شهدای آرمیده در جوار حرم شریف و نورانی این امامزاده و همچنین شهدای نهضت انقلاب اسلامی، ادای احترام کرد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha