چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت‌الاسلام عباسعلی فرهنگیان

حوزه / نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: رویکرد و نگاه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه در برابر مشکلات دانشگاه و دانشجویان مچ‌گیری نیست بلکه علاج‌گرانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان امروز با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی فرهنگیان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر دانشگاه کردستان، به برخی از مهم‌ترین مسائل این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه کردستان ظرفیت‌های بسیار بزرگی داشته و برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مشکلی ندارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تصریح کرد: رویکرد و نگاه این نهاد در برابر مشکلات دانشگاه و دانشجویان مچ‌گیری نیست، بلکه علاج‌گرانه بوده و هدفمان این است که با محبت و ارتباط دانشجویان را به خود جذب کنیم.

وی عنوان کرد: این نهاد ظرفیت‌های بسیار خوبی همچون مسجد و دانشجویان مذهبی در اختیار داشته که می‌توانیم در راستای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف دانشگاه، به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha