جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: شایسته سالاری پشت میز نشستن نیست، بلکه شایسته سالاری تلاش برای خدمت به مردم و رونق تولید در کشور و یکایک استان هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امروز جمعی از علما، روحانیون تشیع و اهل سنت کردستان با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

ماموستا فایق رستمی در این دیدار اظهار کرد: در واقع زمانی که قیام و انقلاب ملت ایران آغاز گردید، استبداد و ظلم و ستم پهلوی به اوج خود رسیده بود. ظلمت و تاریکی همه جا را گرفته بود و ایران به دست مستشاران غربی و ناپاک اداره می‌شد و سرمایه‌های این کشور به راحتی به یغما می‌رفت. از سوی دیگر مرکزی به نام «ساواک» وجود داشت که اگر کسی را می‌خواستند لرزه بر اندامش می‌افتاد زیرا می‌دانستند که ترحمی در کار نیست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در دوران ستم شاهی خبری از امکانات همانند جاده، تولید، عدالت و.. نبود، این همه درد و رنج باعث شد که امام خمینی (ره) با پشتیبانی مردم رنج کشیده قد علم کند و با توفیقات الهی پیروز شود.

این عالم اهل سنت ادامه داد: اکنون بعد از ۴ دهه از سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جای شهدا خالی است که با ایثار جان و مال خود برای ما آرامش و امنیت به ارمغان آوردند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: گام اول انقلاب اسلامی در جهان امید را در دل مظلومان عالم به وجود آورد و باعث وحشت استکبار گران گردید، چون باعث شد که زمان سلطه گری آنان رو به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه در باور کسی نمی گنجید که با دست خالی بتوان ریشه این ظلم و ستم را خشکاند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب، جنگ نابرابر تحمیلی با شرکت ۳۷ کشور دنیا با تمام تسلیحات مدرن جنگی بر این ملت تحمیل شد و به راستی ایمان و ایثار و وحدت باعث پیروزی در این جنگ شد و این امنیت و آرامش به وجود آمد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حرکت عظیم مردمی برای بازآوری ملت ایران اسلامی بود، در واقع این دستاورد هم برای مردم ایران و هم سایر نقاط جهان غیرقابل انکار است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دگرگونی‌های بسیاری در کشور ایجاد کرد و بسیاری از مناطق دورافتاده کشور از امکانات این نظام اسلامی بهره مند شدند و در سایه این انقلاب پیشرفت‌های گوناگون در همه عرصه‌ها را کسب کرده‌ایم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شایسته سالاری پشت میز نشستن نیست، بلکه تلاش برای خدمت به مردم و رونق تولید در کشور و یکایک استان هاست.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه باید به میان مردم رفت و از مشکلات آنها آگاه شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «مردم شاید زیاد از مشکلات ناراحت نباشند، بلکه از تبعیض و حزب گرایی ناراحت هستند»؛ دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه محروم زدایی بوده است.

ماموستا رستمی دامه داد: خوشبختانه ایران اسلامی از لحاظ دفاعی، اقتصادی، منابع خدادادی و استعدادهای فکری و نخبه در دنیا بی نظیر است و همه امکانات و بسترها مهیاست و اکنون نیازمند تلاش، عمل و غم خواری دولت و مسئولان هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید مسئولان قدر مردم وفادار و وحدت و انسجام را بدانند و آنچه که در توان دارند برای اشتغال جوانان، توسعه اقتصاد و حفاظت از بیت المال هزینه کنند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: تولید، اشتغال و مانع زدایی بسیار مهم است و مسئولان باید این ۳ اصل را نصب العین خود قرار دهند تا ان شاء الله هرگونه وابستگی به دشمنان از بین برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha