دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مدیران باید با خدمت صادقانه و بی منت به مردم در راستای ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه گام بردارند، گفت: مدیران همواره تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آزادی، استقلال خواهی و استکبار ستیزی را برای همگام به ارمغان آورد، گفت: اهداف انقلاب اسلامی امروز سرلوحه حرکت آزادی خواهان و استکبار ستیزی در جهان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با توکل بر خدا، رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید، افزود: مردم در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشتند و با اتحاد و همدلی اهداف انقلاب را دنبال می‌کردند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز نیز همه باید با همت جهادی و اخلاص و همدلی در راستای تبیین و ترویج اهداف انقلابی در جامعه کوشا باشیم، خاطر نشان کرد: باید با ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه و بیان دستاوردهای انقلاب در ۴۳ سال گذشته مردم را نسبت به ارزش‌های والای اسلام و انقلاب آشنا کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مدیران باید با خدمت صادقانه و بی منت به مردم در راستای ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه گام بردارند، گفت: مدیران همواره تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون نیازمند تلاش مدیران جهادی و انقلابی است، افزود: مدیرانی که توانایی انجام فعالیت جهادی و انقلابی ندارند، باید جابه جا شوند.

امام جمعه بروجرد در پایان بر تلاش مدیران برای خدمت صادقانه به مردم ولایی ایران اسلامی تاکید و خاطر نشان کرد: مدیران باید با اخلاص در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha