پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
اعتکاف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اقامه نماز در ادارات باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و تیم‌های نظارتی وضعیت نماز را در دستگاه‌های اجرایی بررسی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: ترویج واجبات الهی در جامعه موجب معرفت افزایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید منکرات را نیز در جامعه معرفی و بیان شود، افزود: با معرفی منکرات به صورت مشخص و مدون طبق آموزه‌های دینی و شرعی می‌توانیم تا حدودی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری کنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اعتکاف باعث می‌شود سرشت جوانان بر پایه تقوا شکل بگیرد، گفت: اقامه نماز در ادارات باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و تیم‌های نظارتی وضعیت نماز را در دستگاه‌های اجرایی بررسی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: نباید نسبت به معارف نبوی سهل انگاری صورت گیرد؛ شعائر و معارف دینی در ظاهر و باطن باید حفظ شود، چراکه اهمیت دادن به این امر موجب پایداری در سنگر اسلام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی و برگزاری آیین اعتکاف روحیه دینی قشر جوان را تقویت می‌کند، لذا باید جوانان ارتباط خود را با مساجد و کانون‌های فرهنگی حفظ کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha