جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: همواره خود را پاسخ‌گو و خدمتگزار تمام مردم و روحانیون دانسته و خواهم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست عمومی شورای افتاء استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در سنندج برگزار شد، بر ضرورت تربیت طلاب جوان شیعه و سنی تأکید کرد و اظهار داشت: مشکلاتی در سطح کشور و کردستان وجود داشته که همه آنها به حوزه اقتصادی مربوط نیست، چراکه بخشی مربوط به حوزه فرهنگی است.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورای افتاء استان کردستان اجازه ندهند که برخی انسان‌ها از استان‌ها و مناطق دیگر در کار شما دخالت کنند، گفت: انتظار می‌رود مشکلات و مسائل شهرستان‌ها را به دفتر نماینده ولی‌فقیه منعکس کرده تا بلافاصله آن را پیگیری کنیم، کما اینکه همواره خود را پاسخ‌گو و خدمتگزار تمام مردم و روحانیون دانسته و خواهم دانست.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: روحانیون اجازه ندهند یک سری مسائل و اظهارات تفرقه‌افکنانه مطرح و جامعه ملتهب شود، چراکه باید ماموستاها و روحانیون خودشان در جامعه آرامش ایجاد کرده و اجازه ندهند آرامش مردم به هم بخورد.

وی از ایجاد ۱۰۰ هزار شغل با آغاز به‌کار منطقه آزاد بانه و مریوان و ۲ هزار شغل با راه‌آهن در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از برنامه‌ریزی برای تقویت و بازسازی حوزه‌های سقز، بانه، مریوان و کامیاران خبر داد و خطاب به مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تأکید کرد: دفاتر شهرستان‌ها تقویت و به‌جای استقرار این همه نیرو در دفتر مرکزی، تمرکززدایی در برنامه‌ریزی لحاظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha