یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج گفت: باید به افرادی که به نوعی مخل امنیت در جامعه هستند اجازه عرض اندام بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: رسیدن به امنیت نیازمند حضور و مشارکت همگانی است و در این میان نباید به افرادی که به نوعی مخل امنیت در جامعه هستند اجازه عرض اندام بدهیم. بنابراین پذیرفتی نیست که عده‌ای مخل امنیت در داخل زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی که در حال خدمت به این کشور هستند را با اعمال خود تهدید کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: روحانیت و مردم کردستان شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی در استان فارس به دست اراذل و اوباش را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار دستگیری قاتل این پرونده هستیم.

ماموستا رستمی ادامه داد: رکن اسلام معنویت و عبودیت است، اگر این دو در جامعه ما کمرنگ شوند باید منتظر مشکلات و نابسامانی بسیاری باشیم.

وی افزود: کردستان به عنوان استان عزت، ناموس و حجاب شناخته می‌شود، بنابراین باید تلاش ما این باشد که همواره این فضائل حفظ شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه اسلام در طول ۱۴ قرن اخیر تاکنون فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده است، گفت: از مسئولان درخواست داریم که برای خدمت بهتر به مسلمین و مردم شخصاً در نماز جمعه حضور پیدا کنند تا از نزدیک با نارسایی‌ها و مشکلات آشنا شوند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مردم کردستان با وجود بسیاری از نارسایی‌ها و کمبودها همواره به عنوان مرزدارانی غیور و وطن پرست خود را به کشور نشان داده‌اند، لذا خدمت به مردمان این خطه خود یک عبادت بزرگ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha