یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نیروهای انقلابی سرمایه های اجتماعی نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر، با تبریک ایام ماه رجب و ایام الله دهه فجر انقلاب، بیان کرد: تداخل این مناسبت‌های دینی انقلابی برای همه ما عبرت آموز است که در همه حال با همدلی اتحاد ادامه دهنده آموزه‌های دینی، انقلابی و سیره شهدا باشیم.

وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی در بین قوای سه‌گانه در استان، افزود: مردم ولایی و شهیدپرور استان لرستان انتظار دارند وحدت و همدلی بین قوای سه‌گانه را در اجرای برنامه‌های استان مشاهده کنند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی منت به مردم در سایه وحدت و همدلی قوای سه‌گانه میسر خواهد بود، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای کاهش مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری، راه اندازی و احیا کارخانه‌های تعطیل و نیمه راکد و مقابله با هر گونه جذب بدون ضابطه همت خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ضرورت تسریع در انتصابات در کشور و استان، گفت: مردم انتظار دارند تسریع در انتصابات جدید در کشور و استان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند گفت: نیروهای انقلابی و مدیران جهادی سرمایه‌های نظام هستند و باید در انتخاب مدیران دقت لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه شیوه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد افزود: مردم با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و در هر شرایطی پای آرمان‌ها و اهداف راستین انقلاب و نظام ایستاده و تا پای جان نسبت به اهداف نظام وفادار خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha