یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: مدیران باید با تلاش جهادی و انقلابی در حل مشکلات مردم تلاش کنند؛ مدیرانی که روحیه انقلابی و جهادی ندارند کنار بروند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه مدیران باید با تلاش جهادی و انقلابی در حل مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: مدیرانی که روحیه انقلابی و جهادی ندارند کنار بروند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی زمینه لازم را برای سرمایه گذاری متقاضیان فراهم کنند، افزود: مدیران باید زیرساخت‌های لازم را برای کاهش آمار بیکاری و افزایش اشتغال فراهم کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده و این انقلاب مرهون خون مطهر شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان است، خاطر نشان کرد: باید در همه حال خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تکریم شوند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم ولایی و شهیدپرور نیز برای تداوم و صیانت از اهداف و آرمان‌های انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند، گفت: مردم در همه حال نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب هوشیار و با بصیرت هستند.

وی با تحسین اقدام رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، گفت: به نمایندگی از مردم شهرستان بروجرد از رئیس جمهور تقاضا دارم برای تنظیم بازار و ممانعت از گرانی کالاها، تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کالاها قدری ارزان‌تر به دست مردم برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha