شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلبه

حوزه/ رئیس اداره قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: طلاب برای تبلیغ مؤثر و کارآمد در جامعه، اراده قوی، شخصیتی امیدوار کننده، روحیه‌ای سخت کوش، وظیفه شناس، بانشاط، انقلابی و امیدوار به آینده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانم بهجت پور، رئیس اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در همایش مجازی «طلیعه حضور» ویژه خواهران طلبه جدید حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه طلاب رسالت سنگینی بر عهده دارند، گفت: طلاب قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و در همه حال در کسب معارف تهذیبی، علمی آموزشی و پژوهشی تلاش مستمر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارزش معنوی رسالت تبلیغ ارزشی والا و عظیم است بیان کرد: طلاب باید در حیات صنفی خود دقیقاً به این موضوع توجه ویژه نشان دهند و خود را برای رسیدن به قله مرتفع تهذیب نفس آماده کنند.

رئیس اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواران کشور اظهار کرد: طلاب باید در همه حال برای دیگران الگو باشند و علم آموزی آنها همراه با تقوا و تهذیب نفس باشد.

بهجت پور با اشاره به اینکه مهمترین رسالت یک طلبه ایجاد شرایط مناسب در راستای ظهور امام عصر (عج) است، خاطر نشان کرد: طلاب برای تبلیغ مؤثر و کارآمد در جامعه، اراده قوی، شخصیتی امیدوار کننده، روحیه‌ای سخت کوش، وظیفه شناس، بانشاط، انقلابی و امیدوار به آینده داشته باشند.

رئیس اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه طلاب باید اهل تفکر و منطق باشند، گفت: طلاب در تبلیغ برنامه ریز و تصمیم گیر باشند.

بهجت پور در پایان ترویج روحیه انقلابی در جامعه را از دیگر رسالت‌های خواهران طلبه برشمرد و خاطر نشان کرد: طلاب در ترویج روحیه انقلابی و ایجاد نشاط و امید معنوی در جامعه رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha