شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ بزرگداشت مرجع بصیر و انقلابی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)، با حضور مسئولان استانی و طلاب در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در مراسم بزرگداشت مرجع بصیر و انقلابی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)، در مسجد جامع تبریز با تبیین جایگاه والای علمی و اندیشه‌های انقلابی این مرجع فقید، گفت: رهبر معظم انقلاب در پیامی که به مناسبت ارتحال این عالم وارسته صادر فرمودند؛ از آیت الله صافی گلپایگانی به عنوان مرجع بصیر یاد کردند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مروری گذرا به دیدگاه‌های این فقیه برجسته در حوزه‌های مختلف گواه این توصیف رهبری است، اضافه کرد: آیت الله صافی گلپایگانی مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلاب بود.

وی، مبارزات مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی تا پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: آن مجتهد پاک نهاد همواره در میدان حضور داشتند و نقش آفرین بودند و با پیام‌هایی که در سالگردهای پیروزی انقلاب، روز جهانی و … قدس صادر می‌کردند بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف تاکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از ایشان به عنوان انقلابی‌ترین فقه تاریخ معاصر یاد کرد و گفت: مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی بر محفوظ بودن جایگاه شورای نگهبان تاکید داشتند و همیشه بیان می کردند که باید حرمت رهبری و جایگاه رهبری حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha