شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برای دانشجویان نخبه‌ی دانشگاه، در قالب طرح آینده روشن، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانیم طبق بیانیه‌ی گام دوم رهبر معظم انقلاب که تاکید ویژه‌ای بر امید صادقانه دارند، افرادی، چون پروفسور سمیعی تحویل جامعه دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام یوسف خیری، روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در آئین تجلیل از دانشجویان رتبه برتر کنکور سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: افرادی که در جمع ما حضور دارند، در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ رتبه‌ی زیر هزار را کسب کردند و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بیشترین تعداد دانشجویان رتبه‌های زیر هزار کنکور را به خود اختصاص داده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: ۱۴۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه‌ی زیر ۱۰۰۰ را در کنکور سراسری کسب کردند و جزء دانشگاه‌های برتر این عرصه هستیم.

وی ادامه داد: برای دانشجویان نخبه‌ی دانشگاه، در قالب طرح آینده روشن، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانیم طبق بیانیه‌ی گام دوم رهبر معظم انقلاب که تاکید ویژه‌ای بر امید صادقانه دارند، افرادی، چون پروفسور سمیعی تحویل جامعه دهیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: دانشگاه‌های نسل اول، آموزش محور بودند و بیشتر بر روی آموزش تاکید داشتند، دانشگاه‌های نسل دوم، علم و پژوهش را آغاز کردند، دانشگاه‌های نسل سوم برپایه‌ی کارآفرینی بودند تا بخشی از هزینه‌ها را خودشان تأمین کنند و دانشگاه‌های نسل چهارم نیز بر روی حل مسائل اجتماعی تاکید بالایی دارند که حیطه‌ی علوم پزشکی تأثیر بسیار بالایی در این نسل دارد.

وی ادامه داد: هر فردی که به دنبال سرپرستی و سروری است باید علم به دست آورد، چراکه علم برای انسان سیطره و قدرت ایجاد می‌کند و هر کسی که آن را کسب کند، موفق خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha