شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1008368
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
تبریز

حوزه/ سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از فعالیت ۶ هزار هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ هیئت از این تعداد در شهر تبریز فعالیت دارند که پتانسیل بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام سید محمود حسینی، در دیدار استاندار آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین یکی از دستورات مقام معظم رهبری است که در راستای تحقق این امر شورای برنامه‌ریزی تشکیل کارگروه جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با هدف برنامه‌ریزی برای حمایت از تشکیل شبکه سایبری مردمی جهادگران تبیین و تشکیل اطاق‌های اندیشه‌ورز در راستای تسهیل این امر و بکارگیری ظرفیت‌هایی که می‌توانند تولید محتوا نمایند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس از فعالیت ۶ هزار هیئت مذهبی در استان خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ هیئت از این تعداد در شهر تبریز فعالیت دارند که پتانسیل بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه وجود تشکل‌های دینی، روحانیون مستقر، مؤسسات و خانه‌های قرآنی در آذربایجان شرقی یک پتانسیل و ظرفیت بزرگ است، افزود: هدف ما تصدی گری نیست و به دنبال برون سپاری فعالیت‌ها هستیم به طوری که مردم باید نقش اصلی را در برنامه‌های ملی و مذهبی ایفا کنند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۷۰ روحانی مستقر، امام محله و امام پایگاه در مناطق مختلف استان حضور و فعالیت دارند.

حجت الاسلام حسینی سپس به موضوع فرزندآوری اشاره کرد و گفت: افزایش جمعیت و موضوع فرزندآوری یکی از اولویت‌های اصلی و محور فعالیت‌های سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان طی سال جاری بود، چنان که مقام معظم رهبری نیز بر ضرورت جوانی جمعیت تاکید کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha