شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه

حوزه/نشست صمیمی معاون تبلیغ و امر فرهنگی حوزه های علمیه کشور با مسئولان حوزوی لرستان، در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در دیدار مسئولان حوزوی لرستان با بیان اینکه مبلغان پرچم‌داران تبلیغ آموزه‌های دینی قرآنی و انقلابی در جامعه هستند، گفت: مبلغان، با اخلاص، سعه‌صدر و انگیزه بالا در تبلیغ در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان در اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه کوشا باشند، خاطر نشان کرد: مبلغان با شناسایی آسیب‌ها و معضلات دینی فرهنگی در جامعه تبلیغ مستمر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان هم با بیان اینکه مبلغان لرستانی با حضور در اماکن مختلف تبلیغی حضوری چشمگیر دارند، گفت: طلاب و مبلغان علاوه بر تبلیغ آموزه‌های قرآنی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را در جامعه تبیین و تشریح می‌کنند.

در پایان این نشست معاونان حوزه علمیه لرستان گزارشی از وضعیت حوزه‌های تهذیب، آموزش و پژوهش حوزه علمیه لرستان ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha