شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و ناباورانه انسان اخلاق مدار و پاک نهاد مرحوم دکتر اسماعیل جبارزاده دردی جانکاه در دل‌هایمان گذاشت و قلب‌هایمان را از آکنده از اندوهی فراوان ساخت.

مرحوم جبارزاده انسانی ولایت مدار و رزمنده‌ای ایثارگر بود که صحنه‌های دفاع مقدس گواه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و دلاور مردی‌های ایشان است و نقش آفرینی و خدمات اثرگذار در کسوت نمایندگی مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت سیاسی وزارت کشور برای همیشه در اذهان عمومی مردم قهرمان خطه آذربایجان ماندگار است.

اینجانبان این مصیب و وداع ناباورانه را به آحاد مردم آذربایجان شرقی و تاریخ ساز تبریز، خانواده مکرم ایشان و همه دوستان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده برای روح بلند مرحوم جبارزاده در این ایام پرفیضِ ماه رجب که موعد استجابتِ دعا و پاداش عبودیت و صوم و صلاة بندگان مخلص است از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha