سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام برومند رازیانی

حوزه / مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز تنها با سلاح «تبلیغ» و «تبیین» می‌توان که در مقابل ناتو و تهاجم فرهنگی دشمنان این نظام و انقلاب قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام والمسلمین قمی برگزار شد، در سخنانی گفت: از حسن اعتمادی که سازمان تبلیغات اسلامی کشور به بنده برای این مسئولیت داشته است، نهایت قدردانی را دارم و امیدوارم که با همراهی و تعامل علما و روحانیون این استان منشأ کارهای بزرگی باشیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: مردم کردستان نشان داده‌اند که در بحث فرهنگی بسیار بالا هستند، بنابراین هرگونه خدمت به مردمان این دیار به نوعی یک عبادت در نزد خداوند متعال است، امیدواریم که بتوانیم در امور دینی و فرهنگی این استان تلاش‌ها هدفمند باشد.

حجت الاسلام رازیانی اظهار کرد: امروز تنها با سلاح «تبلیغ» و «تبیین» می‌توان که در مقابل ناتو و تهاجم فرهنگی دشمنان این نظام و انقلاب قرار بگیریم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: از نماینده محترم ولی فقیه در کردستان و سایر بزرگان درخواست می‌کنم که اداره کل تبلیغات این استان را در راه رسیدن به اهداف متعالی اش همراهی و حمایت کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام احمد حاتمیان تجلیل شد و حجت الاسلام برومند رازیانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha