جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ به‌مناسبت اعیاد شعبانیه نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر با حضور جمعی از مسئولین و اساتید بسیجی در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به‌مناسبت اعیاد شعبانیه نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر با حضور جمعی از مسئولین و اساتیدبسیجی در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیج اساتید در نظر دارد علمداری جهاد تبیین بر عهده گیرد، گفت: ما در صدد ایجاد تشکیلاتی هستم که بتوانیم امر رهبری پیرامون جهادتبیین را به سرانجام برساند.

وی، با بیان اینکه باید با جهاد تبیین به مقابله با جریان تحریف پرداخت، تصریح کرد: موضوع فرهنگ و هنر نفوذ بسیاری در موضوع تبیین دارد و با خلق آثارهنری از زندگانی شهدا میتوان بازخوردهای بسیار مثبتی در جامعه به جای گذاشت.

رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در ادامه افزود: دشمن امروز در حوزه هنر و فرهنگ تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفته تا با قدرت نرم فرهنگی به انقلاب ضربه بزند.

در ادامه این نشست دکترخزائی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد سازمان سینمایی کشور به بیان سخنانی پرداخت و سپس حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید مقامی نائب رئیس مجمع جامعه مدرسین و در ادامه تنی چند از مسئولین و اساتید بسیجی به تبادل نظرات و اطلاعات پرداختند.

لازم به ذکر است: در این جلسه حجج اسلام ابولقاسمی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، سعیدیان عضو مجلس خبرگان رهبری، حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا، رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه، دکتر برومند مشاور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد و دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha