پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خطيب الجمعة في طهران حجة الاسلام محمد جواد حاج علي أكبري

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: بکارگیری نیروهای جوان باعث رونق کارها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های انقلابی و سازمان یافته که در نهاد امامت جمعه این شهرستان درحال انجام است نوید بخش، آینده‌ای روشن است.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات قابل توجه که در شهرستان بندرلنگه در حال انجام است، این که فعالیت‌های فرهنگی به صورت خوشه ای با محوریت نهاد امامت جمعه در حال انجام است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: فعالیت های انجام شده در این مجموعه نشان از این دارد که فعالیت‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به خوبی در بندرلنگه پیگیری می‌شود.

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: معمولا در حوزه مستندسازی عالمانه که این روزها به مدیریت دانش معروف است، غفلت صورت می‌گیرد و همین امر باعث شده که اقدامات فرهنگی پس از مدتی به فراموشی سپرده شوند.

وی، با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: بکارگیری طلبه ها و نیروهای جوان، با نشاط و متعهد در مجموعه‌های ستادی و بنیادهای این شهرستان در دستور کار باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: حضور طلاب جوان در این مجموعه قطعا منافع بسیار زیادی به همراه خواهد داشت و علاوه بر اینکه کار ها رونق می‌گیرد، طلبه های جوان ما نیز با محیط کار آشنا می‌شوند و ان شاءالله در آینده خواهند توانست در محیط های اجتماعی و عرصه های مورد نیاز تاثیر گذار شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha