پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رمز موفقیت نظام اسلامی و راه شهدا را اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: ادعاهای انقلابی گری افراد با اطاعت از فرامین رهبری سنجش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، شامگاه روز پنج شنبه در سی‌وسومین یادواره شهدای شهر لیلان از توابع شهرستان ملکان اظهار داشت: کشور در یک موقعیت حساس و در مواجهه با توطئه‌های جدید دشمنان قرار دارد و در چنین شرایطی جهاد تبیین باید با جدیت بیشتر مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دشمنان از طریق رسانه‌های گروهی و فضای مجازی می‌خواهند مردم را نسبت به اسلام و انقلاب و آرمان‌های والای امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری دلسرد کنند، ولی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند دشمنان در نقشه‌های شوم‌شان موفق شوند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا به دست آمده است، افزود: شهدا داوطلبانه و به عشق اسلام و امام راحل به جبهه‌ها رفتند و حتی بعضی‌ها شناسنامه‌هایشان را برای رفتن به جبهه عوض کردند و با تقدیم خون خود باعث سربلندی پرچم اسلام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رمز موفقیت نظام اسلامی و راه شهدا را اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: ادعاهای انقلابی گری افراد با اطاعت از فرامین رهبری سنجش می‌شود.

وی، توجه به جوانان را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: جوانان را باید در صحنه نگهداریم و به خاطر نوع پوشش از آنان خرده نگیریم، زیرا جوانان در عین برخی تفاوت‌ها، همان جوانانی هستند که مدافع حرم شدند و در مناسبت‌های مذهبی در مساجد حضور پررنگی دارند.

امام جمعه تبریز با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور اظهار امیدواری کرد که به واسطه اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم، بخشی از این مشکلات رفع شود.

وی، وحدت کلمه و دوری از اختلاف را عامل حفاظت از راه و خون شهدا دانست و افزود: همه باید دست به دست هم بدهند و پشت سر رهبری، اهداف عالی انقلاب اسلامی را دنبال کنند تا این نظام مقدس را به صاحب اصلی خود، امام زمان (عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha