سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
س

حوزه / مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مرتضی سعید نژاد با حضور مردم، در راوند کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مرتضی سعید نژاد، شامگاه جمعه ۲۰ اسنفند ۱۴۰۰ با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، روحانیون، خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم، در مسجد صاحب الزمان (عج) هیئت سجادیه راوند کاشان برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با محکوم کردم شهادت مدافعان حرم احسان کربلایی و مرتضی سعیدی نژاد به دست رژیم صهیونیستی، گفت : شهادت این فرزندان عزیز غیرتمند کشورمان را محضر مقام معظم هبری ، امت شهیبد پرور کشورمان و خانواده های محترمشان تبریک و تسلیت می گوییم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه همیشه کتاب قطور شهادت برگ های زرینی دیگری را رقم می زند، افزود: پرونده شهادت با شهادت پاسدار شهید سعیدی نژاد ها بسته نمی شود.

وی، با بیان اینکه دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) حد و مرز نمی شناسد، به نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات قرآن امثال شهید سلیمانی و سعیدی نژاد ها که با هجرت از دیار خود و گذشتن از تمام هستی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با رژیم تکفیری داعش به شهادت رسیدند، مقتول فی سبیل الله محسوب می شوند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه آرمان، اهداف و نیات خالصانه شهدا فراموش شدنی نیست، کارکرد شهدایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی ها را جاودانه دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مکتب سردار سلیمانی در دل تاریخ جاودانه خواهد ماند.

وی، با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن جایگاه شهدا در بهشت است، ابراز داشت: خداوند به قدری فضای زندگی شهدا را معطر کرده است که عطر آن بهشتیان را نیز معطر می کند.

شایان ذکر است، سرهنگ شهید پاسدار مرتضی سعید نژاد از شهدای مدافع حرم که چند روز پیش به همراه سرهنگ پاسدار شهید احسان کربلایی در حومه دمشق به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، اصالتاً کاشانی است.

پایان پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha