یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بمناسبت فرارسیدن ۲۲اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

شهدا سردمداران نهضت عشق و آموزگار بشریت در راه آزادگی و ایثارند و تاریخ بر حقانیت مسیر دلداگی اینان گواهی می دهد.

یاد و نام شهیدان دل داده در راه مبارزه با ظلم و کفر، همیشه جاویدان بوده و خاطره ایثارگری ها و رشادت های این سبک بالان آسمانی هیچ گاه از ذهن آزادگان و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نشان از حساسیت انقلاب اسلامی به بزرگداشت و تکریم و تعظیم شهدای گرانقدر و خانواده های معظم شان دارد و این نهاد مقدس و مولود انقلاب اسلامی در طول این سالها، با زنده نگه داشتن یاد شهدا، فضیلتی برابر با شهادت را نصیب خود می کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشته و بر ادامه راه پرفروغ این ملائک و تعظیم ایثارگران و یادگاران جبهه های حق علیه باطل و تکریم خانواده های مکرّم و معظم شهدا و ایثارگران تأکید می نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha