چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رحلت

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان ارتحال حضرت آیت الله سید محمد علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفقیه ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت‌ الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تألم و ثأثر فراوان شد.

این عالم برجسته که از دانش‌آموختگان ممتاز اساتید بزرگ حوزه‌های علمیه حضرات آیات عظام بروجردی، گلپایگانی و حضرت امام خمینی(ره)، بشمار می‌رفت، سال‌ها با تدریس فقه و اصول، ترویج معارف اهل بیت علیهم‌‏السلام و تألیف آثار ارزنده فقهی به گسترش مرزهای فرهنگی شیعه پرداخت.

این فقیه پارسا و وارسته در کنار هدایت و ارشاد مردم و پرورش شاگردان علوم دینی و نیز انجام امور خیر و نیکو، در میدان دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، تلاشی مجدانه داشت که توشه شایسته‌ای برای آن عالم ربانی در سرای آخرت خواهد بود.

اینجانب رحلت آن مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولیّ الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون و عموم مردم ایران اسلامی، خاندان مکرم و ارادتمندان ایشان به‌ویژه در استان های قم و گلستان و عموم مردم شریف استان لرستان تسلیت عرض می نمایم؛ از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی را برای آن عالم ربانی و صبر و اجر برای همه ی بازماندگان درخواست می نمایم."

انتهای پیام


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha