پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حوزه های علمیه در خط مقدم دفاع از مبانی اسلام قرار دارند گفت: هر روز بر شدت این وظیفه که یکی ارائه و دیگیری دفاع است افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در امر پذیرش، اظهار داشت: یکی از مهمترین و موثرترین روش ها در جذب به حوزه علمیه روش چهره به چهره است و مبلغان در این امر می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه در خط مقدم دفاع از مبانی اسلام قرار دارند، گفت: هر روز بر شدت این وظیفه که یکی ارائه و دیگیری دفاع است افزوده می شود؛ حوزه های علمیه حافظ اسلام و عزت مسلمین هستند و این وظیفه سنگینی است به ویژه در شرایط کنونی که جهان استکبار محور اصلی که رهبری باشد را نشانه گرفته و به دنبال تهاجم و تحریف است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر «جهاد تبیین» گفت: حوزه های علمیه و روحانیت در راستای عمل به فرمایشات رهبر انقلاب در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار دارند و رسالت آنها بسیار سنگین است.

وی، جنایت کشور عربستان در اعدام و شهادت 81 تن از مسلمانان را محکم کرد و گفت: مجامع حقوق بشر نه تنها در قبال این جنایات سکوت می کنند بلکه در مواقعی شاهد حمایت آنها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه عربستان هشت سال است مردم مظلوم یمن را بمباران می کند، گفت: با وجود این جنایت مجامع حقوق بشر هیچگاه این حملات را محکوم نکرده اند در صورتی که شاهدیم در جنگ روسیه و اوکراین شدیدترین تحریم ها را علیه روسیه داشتند و حملات را محکوم کردند، اما بر جنایت عربستان بر مردم یمن سرپوش می گذارند چراکه در راستای اهدافشان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این مسائل نشان از تحریف حقایق در جهان است، گفت: این نشان از جاهلیت مدرن جهان استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha