شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار کردستان در پیامهای جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ و آغاز سده جدید در تاریخ ایران اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در پیام های جداگانه ای به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز آورده اند:

در پیام نوروزی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی آمده است:

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» فرارسیدن عید سعید نوروز و سال ۱۴۰۱ در تقارن با ایام سالروز میلاد مسعود منجی جهان بشریت، حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنافداه را به همه ایرانیان بالاخص مردم انقلابی، بافرهنگ و حماسه‌آفرین استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در سال گذشته علی‌رغم دغدغه ویروس کرونا و سختی و تنگناهای مالی و اقتصادی، اما شاهد پیشرفت‌های متعدد در حوزه‌های مختلف و عنایات و نعمت‌های حق‌تعالی بودیم، امیدواریم در سال جدید نیز رشد و رونق اقتصادی بیشتر شتاب بگیرد و تمام مشکلات و مضیقه‌های معیشتی ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان برطرف شود.

مردم شریف کردستان با صبوری و نجابت این سال‌ها مشکلات را پشت سر گذاشتند و در سال جدید توقع این است با مدیریت‌هایی که به تازگی به کار گمارده شده اند به امید خدا اتفاق‌های خوبی افتاده وحال مردم بهتر شود و پیشرفت‌ها بیشتر شود.

بار دیگر سال نو را به همه هم‌استانی‌های عزیز تبریک گفته و سالی پر از خیر، برکت و نشاط و شادی را از خدای تعالی برایتان مسالت می‌کنم.

در پیام نوروزی استاندار کردستان می خوانیم:

آغاز سده نو در تاریخ کشور و تابش آفتاب در قرن جدید بر تارک پرافتخار ایران عزیز و کردستان قهرمان را تبریک عرض می‌کنم.

در کنار سایر مدیران و مسئولان با برنامه‌ریزی منظم و سیاستگذاری روی اولویت‌های دولت و تاکید ریاست جمهوری شاهد تحول، رشد و ارتقا و پیشرفت استان خواهیم بود.

از جمله اولویت های مهم استان، ایجاد اشتغال و مبارزه بی امان با بیکاری است که خانواده های کردستانی را رنج می دهد.

امسال ۳۴ هزار شغل در استان ایجاد می شود که نیازمند همدلی همه مجموعه هاست.

با مردم پیمان می‌بندیم که برای رفع مشکلات شب و روز تلاش کرده و از همه موانع عبور کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha