شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ امام جمعه رشت با اشاره به موضوع پیش آمده در ورزشگاه مشهد گفت: متولیان امر و مسئولان مربوطه باید مسئله ورود بانوان به ورزشگاه را از جهات مختلف بررسی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت، در مصلی این شهر اظهار داشت: از تصمیم مسئولان ذیربط برای توقف ورود بانوان در مراکز ورزشی جوانان و مردان تقدیر می کنم.

وی افزود: ایران کشوری مسلمان و انقلاب اسلامی ایران در راستای تمدن سازی اسلامی شکل گرفت، بنابراین هر چیزی که در مسیر خلاف تمدن سازی اسلامی باشد، باید اجتناب کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته ایم ورزشگاه ها و مراکز ورزشی را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم، گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه ها از مراجع تقلید، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، خانواده های شهدا، جانبازان و مردم انقلابی و ارزشی سؤال شود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه پرفیض رمضان ماه برکت، دعا، توجه به خدا و اهل بیت است، مردم در مناطق مختلف از جمله در روستاها مساحد را پرکنند و مجالس موعظه را در این ماه احیاء کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین با تبریک ١٢ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: ٩٨.٢ درصد در انتخابات به جمهوری اسلامی رای آری دادند و تاکنون در این راه مانده اند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به ورود به قرن پانزدهم و اینکه پایان قرن چهاردهم با عزت ایرانیان ختم شد، افزود: امروز ایران یک قطب و قدرت در ساحات جهانی است، هیچ قدرتی جرات تعارض به ملت ما را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha