دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام لقمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین لقمانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک فرصت بهشتی است، گفت: یکی از بهترین گام ها برای داشتن خانواده بهشتی، خلق و خوی خوش است که راه میانبر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم قرائت زیارت عاشورا و جلسه درس اخلاق کارکنان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز در سالن بیداری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام احمد لقمانی استاد اخلاق حوزه با اشاره به ماه رمضان فرصت استثنایی برای بندگانی استثنایی با جوایزی استثنایی در زمانی استثنایی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی کارشناسانه و ظریف می فرمایند: ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است که خدا در جهنم سوزان دنیای مادی ما، آن را وارد می‌کند و به ما فرصت می‌دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه، وارد بهشت کنیم.

استاد حوزه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک فرصت بهشتی است، یادآور شد: ما برای اینکه خود سکوی پرش و پرواز داشته باشیم و خانواده خود را بهشتی کنیم، باید به فرمایش پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم توجه کنیم که فرمودند: «اَفضلُ الاَعمالِ فی هَذا الشَّهرِ، الْوَرعُ عَن مَحارمِ الله...؛ بهترین کارها در این ماه، بازداشتن نفس از حرام‌های الهی است»؛ یعنی علاوه بر اینکه گناه نمی کنیم فکر گناه هم نکنیم.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، بهترین کار در ماه مبارک رمضان خودسازی است و یکی از بهترین گام ها برای داشتن خانواده بهشتی، خلق و خوی خوش است که راه میانبر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha