جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرود سلام فرمانده

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در بیت بیت سرود «سلام فرمانده» فرهنگ مقاومت در برابر ظالمان و مستکبرین احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، عصر دوشنبه در همایش برگزاری سرود «سلام فرمانده که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه ما حاصل تربیت انقلابی و دینی کودکان کردستان را در این مکان می بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ساخت و اجرای سرود «سلام فرمانده» فارغ از بُعد فنی و هنری که دارد در بحث اعتقادات انقلابی و تقویت روحیه دینی و انقلاب نسل های این نظام اسلامی بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: سرود سلام فرمانده دارای یک معنویت ویژه است و بی گمان این سرود برای همیشه در اذهان نوجوانان و جوانان این مملکت باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در بیت بیت این سرود فرهنگ مقاومت در برابر ظالمان و مستکبرین احساس می شود، لذا سرود «سلام فرمانده» زمینه ای برای تقویت این روحیه در جهان کنونی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: اجرای این سرود به نحوی باشد که از امروز کسی جرات نکند به ساحت اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام توهین کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha