جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: روحانیت با در کنار مردم بودن معنا پیدا می‌کند و هیچ وقت از مردم جدا نبوده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در جمع مبلغان هجرت بلند مدت قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روحانیت در سنگر مساجد و پرچمداری عرصه تبلیغ و تربیت در نقاط محروم به صورت جهادی انجام وظیفه می کند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهایی است که بیشترین و متنوع ترین خدمات را در مناطق محروم داشته و در کمک رسانی به مستمندان و محرومان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: نقش روحانیت همواره با در کنار مردم بودن معنا پیدا می‌کند و هیچ وقت از مردم جدا نبوده‌ و همیشه مرجع تبیین باورهای اعتقادی و ارزش های اخلاقی و پناهگاه مستمندان و نیازمندان بوده است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز ایران به واسطه امنیتی است که انقلاب به ارمغان آورده و این اقتدار و امنیت با وحدت و همدلی و پیروی از ولایت فقیه استمرار خواهد داشت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در عصر حاضر که امپراتوری رسانه‌های معاند هجمه های فراوانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند، یک فریضه معرفی کرده‌اند و لذا همه ما باید تلاش کنیم تا این امر مهم برای مردم به ویژه جوانان تبیین و روشنگری گردد.

وی به اجرای طرح ۳۱۳ در کشور پرداخت و عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز افتخار دارد که طرح ۳۱۳ یعنی مدد کاری دینی و فرهنگی را اجرا کند.

انتهای پیام

روحانیت با در کنار مردم بودن معنا پیدا می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha