جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / حضور مداحان و خادمان کشور عراق در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ یکی از پژوهشگران حوزوی،بر لزوم هم‌افزایی در مسیر نصرت امام زمان(عج) تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام امیری طیبی در ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه منتظران شهادت پلاک۳۱۳ جنب مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد، با اشاره به اینکه متأسفانه امام زمان(عج) در روزمرگی‌های مردم فراموش شده‌اند، اظهار کرد: امام زمان(عج) دائما به یاد ما و در توجه به ما است.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان ایمان پذیرش ولایت سلطانی امام زمان(عج) است، عنوان کرد: در احادیث و روایات آمده است که اگر این ولایت سلطانی اطاعت شود تمام امور اقامه خواهد شد و اگر اطاعت نشود تمام امور روی زمین خواهد ماند.

این پژوهشگر حوزوی با اشاره به اینکه ابتدا باید در موضوع امام شناسی و برنامه‌های امام ورود کرد، مطرح کرد: پس از آن نیز باید ارزیابی شود که حرکت ما در راستای این برنامه باشد.

وی با بیان اینکه نصرت به معنای فهمیدن برنامه عملکردی امام در مسائل مختلف و حرکت در مسیر آن است، خاطرنشان کرد: مبلغین وظیفه دارند در راستای شناسایی و معرفی این برنامه به مخاطبین عمل کنند.

حجت الاسلام امیری طیبی با اشاره به اینکه در مواردی باید شاهد هم‌افزایی در مسیر نصرت باشیم، تصریح کرد: وظیفه ما در نصرت چیزی جز نصرت اعظم ناصرین امام نیست.

وی با بیان اینکه باید اهم حوائج امام خودمان را بشناسیم، یادآور شد: در این راستا ابتدا باید اعظم ناصرین را بشناسیم و سپس در مسیر همسوسازی خودمان با اعظم ناصرین تلاش کنیم.

این پژوهشگر حوزوی با اشاره به اینکه اساسا در غیر از این مسیر اقامه توحید میّسر نخواهد بود، بیان کرد: سرخط اولویت ما امروز دعوت به نصرت و نصرت اعظم ناصرین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha