یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پشت پرده جریان‌های ضد حجاب به زودی معرفی خواهند شد، گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده‌اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا به عنوان مجری طرح نور (عفاف و حجاب) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلابی مسیر سخت پلیس در اجرای طرح نور را درک کرده و حمایت خود از پلیس را اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم را تنها نشان دهد، مطرح کرد: مردم با همراهی خود با پلیس و آمدن به میدان توانستند تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمن را بی اثر جلوه دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دشمن را شکست داده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین این عرصه‌ها، دوران دفاع مقدس بود که ایمان، تقوا و اراده رزمندگان اسلام توانست دشمن را ناامید کند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز رژیم صهیونیستی خود را ابرقدرت معرفی می‌کند، خاطرنشان کرد: در این شرایط نیز رزمندگان اسلام توانستند موشک‌های خود را از تمام لایه‌های دفاعی دشمن عبور داده و به زمین اسرائیل بکوبند.

سردار رادان با بیان اینکه در این مسیر باید تلاش کنیم که دو بال عفت و غیرت از مردم گرفته نشود، تصریح کرد: اگر چشم‌ مردم به بی‌حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته شده و محیط برای آن‌ها عادی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دختران بی حجاب این سرزمین دشمن نیستند، تنها فریب دشمن را خورده‌اند، یادآور شد: دختران ما مادران آینده این سرزمین هستند که باید در مقابل هجمه‌های دشمن از آن‌ها صیانت کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب یک موضوع کاملا فرهنگی است و به هیچ عنوان امنیتی نیست، ابراز کرد: ما عفاف و حجاب را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم بلکه این موضوع یک بحث کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه پشت پرده جریان‌های ضد حجاب به زودی معرفی خواهند شد، بیان کرد: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده‌اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

سردار رادان با بیان اینکه در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم، اظهار کرد: در این طرح همچنین علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هر دو IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    21 4
    هم فرهنگی است و هم امنیتی لذا انتظامی به ناچار می آید وسط. مال ایران و فضای اسلامی به تنهایی نیست. آنهایی که ضد ارزش حجابند در نهایت به قوه قهریه متوسل می شوند ما هم که مدافع این ارزش و مکانت مهم هستیم نیز. مرحله ی سوم امر به معروف و نهی از منکر اعمال قدرت هست و اعمال قدرت رو دیگه فرهنگی نمیگن.
  • هشدار IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    27 3
    با سلام هر چند صحبتهای شما دغدمندانه و دلسوزانه است و قابل تقدیر. اما بدانید در طول تاریخ تا به امروز بحث حجاب در میان همه مردمان و اقوام و ادیان از مقوله امنیتی است از هر لحاظ. ایجاد امنیت و مصونیت برای تمدنها و همه مردم در صورت رعایت آن و فروپاشی و اضمحلالشان در صورت عدم پایبندی به آن. از نمونه های تاریخی فراوانی هم یاد می شود مانند جنگ سپاهیان شورشی بر علیه لشگر حضرت موسی به فرماندهی بلعم باعورا با محوریت اشاعه بی حجابی و بی غیرتی در بین سپاه حضرت موسی علیه السلام تا جریان اندلس و الجزایر و دوران پهلوی و نمونه های دیگر. پس حجاب فقط مقوله فرهنگی صرف نیست. مواظب باشید!
    • پرسش IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      25 5
      من نمی دونم اون کسی که علامت منفی به توضیحات واضح و مثبت فرهنگی داده، آیا متوجه شده که مفهوم ایجاد امنیت برای جامعه و خانواده و ناموس همه، امری مثبت و سازنده است یا خیر؟ یا خدای ناکرده طرفدار ناامنی و هرج و مرج جامعه است که در اینصورت باید فاتحه ای نثار کرد!
  • نگاه درست IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    29 25
    بعد از گذشت دو سال دیگر جای مماشات و مسامحه نیست .واقعیت این است که متاسفانه مسئولین محترم یک ارزیابی عمیق و کالبدشکافانه نسبت به رخداد پدیده زشت بی حجابی تحمیلی و عوارض خطرناک بعدی آن ندارند. شناخت صورت مسئله و اینکه این موضوع عمدتا و به خصوص بعد از فتنه مهر ماه 1401 یک چالش در اصل ضد امنیت دینی و ملی ماست. این چالش یک جنگ تمدنی است که فقط با سلاحهای متناسب به مصاف آن می توان رفت ولا غیر. چند سلاح موثر هم عبارتند از : 1- ابطال گواهینامه رانندگی خودروهای متجاهر ، 2- مسدود نمودن کارت بانکی افراد متجاهر ، 3- مسدود کردن خطوط ارتباطی و تلفن همراه آنها ، 4- عدم ارائه هر نوع خدمات اداری به آنها و از این قبیل کارها تا این درد مزمن و بی علاج نماند و سلامت معنوی به جامعه بازگردد. وگرنه با تعارف و هزاربار سخنرانی رئیس محترم قوه قضائیه و دیگران چیزی درست نمی شود.
    • موافق نگاه درست IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      27 17
      فقط افراد متجاهر و طرفدارانشان منفی می دهند والا پیشنهاد بسیار عالی است.