شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1038709
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
المصطفی

در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در این استان، تسهیل در روند ثبت نام دانش آموزان غیر ایرانی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، حجت الاسلام سید امیررضا طاهایی رئیس نمایندگی اصفهان به همراه معاونین با حضور در محل اداره کل آموزش و پرورش ضمن معرفی المصطفی و رسالت آن، گزارشی از اقدامات و فعالیت های آموزشی و ظرفیت عظیم المصطفی، نکاتی را مطرح نمود.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات ثبت نام فرزندان طلاب غیر ایرانی در مدارس آموزش و پرورش، گفت: المصطفی را به عنوان یک نهاد فرهنگی در اعطای تسهیلات و برنامه های مختلف باید دید.

در ادامه، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، برنامه‌های جامعة المصطفی و رسالت آن را در راستای تشکیل جامعه مهدوی بسیار مفید دانست و اشتراک هدف دو نهاد در امر تعلیم و تربیت را زمینه ارتباط و تعامل و همکاری بیشتر و پیوسته تر برشمرد.

وی اعزام طلاب و فعالان فرهنگی به مراکز فرهنگی آموزش و پرورش و مدارس را امری مفید و تأثیرگذار دانست و بر برگزاری دوره های زبان آموزی ویژه فرزندان طلاب غیر ایرانی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha