جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1040065
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
انتصابات جدید در مرکز خدمات

حوزه/ رئیس شورای مرکزی قرارگاه جهادی پیامبر اعظم (ص)، دبیر مرکزی این قرارگاه، مشاور مدیر کل حوزه ریاست در امور شهدا و ایثارگران و سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران مرکز خدمات، مراسم معارفه حجج اسلام والمسلمین ملکدار به عنوان رئیس شورای مرکزی قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات و محمودی به عنوان دبیر مرکزی این قرارگاه و همچنین آقایان ساعد نیکبخت به عنوان مشاور مدیر کل حوزه ریاست در امور شهدا و ایثارگران و محسن صحرایی سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی در این مراسم، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالحسین (ع) گفت: برگزاری مراسم‌ عزاداری توسط عموم مردم در ایام محرم امسال بسیار شکوهمند بود و تمامی توطئه‌های دشمنان و تبلیغات مسمومی که در خصوص برپایی عزاداری و پخش نذورات انجام می‌دادند را خنثی کرد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی پیامبر اعظم (ص) در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: ساختارمندی نمی‌بایست موجب کندی فعالیت‌ها و عقب‌ماندگی گردد، بلکه ساختارمندی با رویکرد جهادی، مطلوب است و باید رویکرد جهادی را در جامعه و در مرکز خدمات نهادینه کنیم.

رئیس مرکز خدمات گفت: آغاز به فعالیت مرکز خدمات با رویکرد جهادی بوده و لذا نباید این روحیه در مرکز سست شود و نیاز است روز به روز تقویت گردد.

وی با بیان اینکه فعالیت جهادی به معنای بذل تمام وسع در دفاع از دشمن است، افزود: اگر در مرکز خدمات و در قرارگاه جهادی به طلاب خدمت‌رسانی می‌کنیم برای این هدف است که رسالت و نقش طلبگی روحانیون در جامعه عملیاتی و محقق شود؛ همین نقشی که دشمن سعی دارد آن را کم‌اهمیت نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی تصریح کرد: گروه‌های جهادی نیاز به حمایت دارند و باید آنها را تقویت کنیم.
وی ضمن خیر مقدم به آقای نیکبخت برای حضور در مرکز خدمات گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و باید این حق را ادا کنیم و خدمتگزار شهدا و خانواده شهدا باشیم.

رئیس مرکز خدمات افزود: خانواده شهدای روحانی بیش از آنکه نیازمند خدمات مادی باشند نیازمند خدمات عاطفی هستند مطمئناً دیدار با خانواده شهدای روحانی و تکریم آنان تأثیر بسیار در روحیه ایشان خواهد داشت.

وی همچنین با تشکر از آقای صحرایی برای قبول مسئولیت سرپرستی روابط عمومی مرکز خدمات گفت: با توجه به اینکه تلاش‌های بسیاری در حوزه روابط عمومی ستاد و مراکز استانی انجام می‌شود ولی در واقع بسیاری از جامعه هدف مرکز خدمات از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز بی‌اطلاع هستند که نیاز است برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی بیان کرد: نیاز است تلاش‌هایی که در مرکز خدمات حوزه های علمیه انجام می‌شود به اطلاع طلاب و روحانیون رسانده شود.

در پایان این جلسه، احکام مسئولیتی جدید توسط رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به ایشان اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha