سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه برنامه جمهوری اسلامی با برنامه‌ی حکومتهایی که در دنیا است فرق می کند، گفت: کشور از گذشته انبوهی از مشکلات را به ارث برده، اما قوای سه گانه تلاش می‌کنند در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با اعضای سازمان های مردم نهاد(سمن) استان گفت: خداوند انسان را نا محدود و طبیعت را کافی آفریده، لذا راه بهره برداری از هستی و رشد انسان در طرق مختلف بسیار زیاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مشکلی که همواره در طول تاریخ بوده و جامعه بشری نیز درگیر آن است استبداد است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه یادآور شد: به ویژه از ۴۰۰ سال قبل استعمار جهانی با استبداد همراه شده که خشونت های فراوانی رقم زده است به طوری که فقط در جنگ جهانی دوم حدود ۲۰۰ میلیون نفر کشته و بی خانمان شدند.

وی ادامه داد: امروز نیز در بیش از ۵۰ کشور، غربی ها دخالت غیر قانونی می کنند، انقلاب اسلامی بر پایه ی دین خدا که برای مردم است بنا شده است، همان طور که همه سخت افزار حیات برای انسان خلق شده است، نرم افزار هستی که آئین الهی است هم برای انسان است.

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی یک قانون بی نظیر است که با تخصص های فراوانی نوشته شده اما از روز اول تمام تلاش خود را کرده اند که این قانون اجرا نشود، در این بیش از ۴۰ سال، فرصت و استعداد های ایران را از بین بردند، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دولت ها گوش زد کرده اند که با تغییر دولت ها سیاست های کلی را عوض نکنید، اما توجه نشد.

امام جمعه بیرجند، ابراز کرد: صاحب اصلی کشور مردم هستند ، دولت کارش خدمتگزاری است، برنامه‌ی جمهوری اسلامی با برنامه‌ی حکومت‌هایی که در دنیا است فرق می کند، امروز فرصتی پیش آمده که دولتمردان در حال تلاش هستند اما کشور از گذشته انبوهی از مشکلات را به ارث برده، در عین حال قوای سه گانه تلاش می کنند در خدمت مردم باشند.

وی افزود: از آنجایی که فرصت های کشور را سوزاندند، طرح ها و راه ها ناشناخته است لذا تشکل های مردمی استعداد های زیادی دارند که راه های جدیدی را کشف می کنند و تعقیب می کنند که در جهان وجود دارد و میتوان پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: می توان با ظرفیت خود مردم، مشکلات مردم را حل کرد همانگونه که در این مدت همواره مردم همه مشکلات را حل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha