جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی

حوزه/ راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اقدامات اغتشاشگران فردا بعد از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، راهپیمایی مردم انقلابی تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهر بعد از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار می شود.

این راهپیمایی در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز پس از اقامه نماز، با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند، غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین(ع) ملت حماسه 9 دی و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز راهپیمایی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: از عموم مردم بصیر و انقلابی استان تهران دعوت به عمل می آید با شرکت در این راهپیمایی ها و حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha