سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر:دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه درکاشان

حوزه / امام جمعه کاشان بر لزوم شبهه زدایی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: کارشناسان با حضور در مدارس، دانش آموزان را نسبت به دروغ پراکنی رسانه های معاند و ضد انقلاب بیش از پیش آگاه نمایند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر دوشنبه ۱۸مهر ۱۴۰۱ به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان و پرسنل این نیرو در شهرستان کاشان ضمن تبریک میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) با بیان اینکه امام زمان (عج) بر اعمال ما نظارت دارند، گفت: کسی با تقوا است که خداوند متعال و امام زمان (عج) را در زندگی اش ناظر بداند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، پلیس را مأمن و پناه مردم دانست و به توصیه مقام معظم رهبری به خواص اشاره و تصریح کرد: خواصی که دستور مقام معظم رهبری را در دادن اطلاعیه جبرانی در فتنه اخیر را اجرا نکنند رضایت امام زمان (عج) را کسب نمی کنند.

وی امربه معروف و نهی از منکر را از مهمترین وظایف حکومت اسلامی دانست و با بیان اینکه فرماندهان انتظامی باید نسبت برای سربازان خود الگو باشند، تصریح کرد: نیروهای انتظامی بخشی از زمان خود را برای خانواده و بچه هایشان بگذارند.

امام جمعه کاشان بر لزوم شبهه زدایی دانش آموزان تأکید کرد و افزود: کارشناسان با حضور در مدارس، دانش آموزان را نسبت به دروغ پراکنی رسانه های معاند و ضد انقلاب بیش از پیش آگاه نمایند.

وی در پایان از خدمات پلیس شهرستان کاشان در برقراری امنیت قدردانی کرد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha