جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی راه حل مسئله غزه را در گفتگو با صهیونیست‌ها و دادن امتیاز به آنها می‌دانند که این فکری باطل و اندیشه‌ای از روی ساده لوحی می‌باشد زیرا صهیونیست‌ها به دنبال یک هدف هستند و آن هدف از بین بردن مردم غزه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در نشست با جمعی از طلاب و فعالان اهل سنت شهرستان بانه در سخنانی عنوان کرد: امروز جهان اسلام به نوعی زیر شدیدترین آماج حملات نظامی و تبلیغاتی دشمنان است.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: امروز به عینه شاهد هرنوع جنایت از صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه میباشد که کماکان این جنگ یک طرفه و نسل کشی مردم بی دفاع فلسطین و غزه به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: در مقابل این نسل کشی بسیار بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت تمام کشورهای جهان به ویژه مدعیان دروغین حقوق بشر و بدتر از همه سکوت سران کشورهای اسلامی در این قضیه هستیم.

امام جمعه شهرستان بانه اظهار کرد: متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی راه حل مسئله غزه را در گفتگو با صهیونیست‌ها و دادن امتیاز به آنها می‌دانند که این فکری باطل و اندیشه‌ای از روی ساده لوحی می‌باشد زیرا صهیونیست‌ها به دنبال یک هدف هستند و آن هدف از بین بردن مردم غزه می باشد.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: تنها با وحدت و یکپارچگی امت‌های اسلامی می‌توان مشکل غزه و فلسطین را حل نمود و اگر می‌خواهیم که رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود نیازمند وحدت و انسجام جهان اسلام هستیم.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود یادآور شد: دستان بسیاری در کارند که نه تنها از سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند بلکه تلاش دارند که این جرثومه فساد در جهان اسلام روز به روز ریشه بدواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha