چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در جذب معلمان دقت کند، گفت: آموزش و پرورش اجازه دخالت در انتصابات را به افرادی که خارج از این وزارتخانه فعالیت دارند ندهد و باید در نصب و عزل ها ایمان، تعهد و انقلابی بودن را معیار و شاخص قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، رؤسای آموزش و پرورش، معاونان تبلیغ حوزه ها و مدارس علمیه لرستان و مربیان پرورشی مدارس، گفت: امید می رود که این گردهمایی آثار و برکات خوبی داشته باشد و بتوانیم با تبادل نظر روحانیون و مربیان آموزش و پرورش در راستای تعمیق باورهای دینی در جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان در طول سال برنامه های منسجم و هدفمندی را در راستای تعمیق باورهای دینی نسل نوجوان و جوان جامعه انجام می دهد، افزود :مصوبات جلسات کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به صورت دقیق اجرایی و عملی شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه طرح امین در مدارس به همت روحانیون، مبلغان و مربیان آموزش و پرورش در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: امید می رود اجرای طرح امین در جهت تربیت نسلی مومن، مهذب و انقلابی موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه کارکنان مدارس فرهنگ عفاف و حجاب را در بین دانش آموزان نهادینه کنند، گفت: برای تحقق این امر در جامعه نیازمند همت جهادی معلمان و مبلغان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در جذب معلمان دقت کند، افزود: آموزش و پرورش اجازه دخالت در انتصابات را به افرادی که خارج از این وزارتخانه فعالیت دارند ندهد و باید در نصب و عزل ها ایمان، تعهد و انقلابی بودن را معیار و شاخص قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با بیان اینکه دشمن می خواهد روحیه دینی و انقلابی را در دانش آموزان تضعیف کند، خاطر نشان کرد: معلمان، مبلغان و مربیان در بین دانش آموزان بصیرت افزایی و روشنگری کنند و آنان را نسبت به هجمه های فرهنگی دشمن آگاه نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha