دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به اینکه دشمن در این برهه دانش آموزان و دانشجویان را هدف قرار داده است، باید خیلی هوشیار و مراقب باشند که تحت تاثیر تبلیغات مسموم آنها بویژه در فضای مجازی قرار نگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی صبح امروز در مراسم زنگ استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه ۱۳ آبان گناوه گفت: این روز در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

امام‌ جمعه گناوه به اغتشاش های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: هدف دشمن و معاندان از این تحرکات ناامن کردن آرامش و امنیت کشور بویژه در مدارس و دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شما دانش آموزان حق دارید نقد کنید، اما با ادبیات مودبانه که در خور شأنتان است، گفت: دانش آموزان بدانند امنیتی که در کشور ایران حاکم است مدیون خون شهدا است و اگر یک روز امنیتی نداشته باشید نمی‌توانید ادامه تحصیل دهید.

حجت الاسلام رکنی ادامه داد: باتوجه به اینکه دشمن در این برهه دانش آموزان و دانشجویان را هدف قرار داده است، باید خیلی هوشیار و مراقب باشند که تحت تاثیر تبلیغات مسموم آنها بویژه در فضای مجازی قرار نگیرید.

وی ادامه داد: صف اعتراض و انتقاد با اغتشاش باید جدا شود و هیچکس مخالف نقد نیست، اما باید حواسمان باشد به نفع دشمن بازی نکنیم.

امام جمعه گناوه گفت: در مقطع حساسی قرار داریم و باید حواسمان جمع باشد و اگر هم نقد و اعتراضی است مسئولان می‌پذیرند، اما بدین معنا نیست که با اغتشاش و خرابکاری، توهین به نوامیس مردم و مقدسات دینی همراه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha