یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ب

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: دانش آموزان و دانشجویان فریب القاء ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی که توسط دشمن انجام می شود را نخورند و بدانند کشور در مسیر درست حرکت می کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در جمع دانش آموزان هنرستان پسرانه پردیس کشاورزی کاشان در رابطه با برکات وجودی حضرت صاحب الامر(عج) و ارتباط با حضرت اظهار داشت: با امام زمان(عج) انس بگیری و خداوند رزق و روزی مادی و معنوی ما را به خاطر وجود حضرت صاحب الامر(عج) فراهم کرده است.

امام جمعه کاشان با توصیه به دانش آموزان افزود: خوب درس بخوانید، زیرا رها شدن از وابستگی به بیگانگان و امنیت غذایی وابسته به تلاش شما در این هنرستان ها و دیگر مدارس کشاورزی و دانشگاه ها است.

وی بر لزوم مکانیزه کردن کشاورزی تأکید و تصریح کرد: اگر کشاورزان به جای روش های سنتی از روش های مدرن و علمی استفاده کنند تولید دو یا سه برابر می شود .

نماینده ولی فقیه درکاشان به توان موشکی کشورمان اشاره و تصریح کرد: دوران دفاع مقدس در صنایع موشکی صفر بودیم و گاهی مسئولین کشور با سختی یک فروند موشک از دیگر کشورها برای پاسخ به حملات موشکی عراق می گرفتند، ولی شهید طهرانی مقدم کاری کرد که در هفته گذشته سپاه مقتدر، موشک با برد دوازده هزار کیلومتر را آزمایش کرد .

امام جمعه کاشان اظهار کرد: دانش آموزان ودانشجویان فریب القاء ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی که توسط دشمن انجام می شود را نخورند و بدانند کشور در مسیر درست حرکت می کند.

وی به نقل قولی از یک استاد دانشگاه کاشان اشاره کرد و گفت: این استاد دانشگاه گفت «در سفر سوئد به یک هتل رفتم و به خاطر سرمای اتاق محل اسکان از مدیر هتل سؤال کردم چرا شوفاژ را روشن نمی کنید ؟ او پاسخ داد: انرژی گران است و تا دمای ساختمان به ۱۵ درجه زیر صفر نرسد شوفاژ را روشن نمی کنیم».

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha