یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان از خودگذشتگی و محبت در زندگی را مایه دوام زندگی مشترک دانست و تاکید کرد: توجه به خداوند متعال و رعایت تقوای خانوادگی از شاخصه‌های زندگی موفق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در آیین اهدای ۱۳۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان، با تبریک شروع زندگی مشترک به زوج های جوان به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که کار خیر و عمل صالح انجام می دهند خداوند برای آنان مودت و دوستی قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اقدام کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از زوج های جوان را بسیار کار پسندیده ای دانست و افزود: ایجاد محبت، برکت و عمر طولانی از آثار کار خیر است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ایجاد محبت از برکات کار خیر دانست و عنوان کرد: کسی که بدون هیچ چشم داشتی اقدام به انجام کار خیر می کند محبت دیگران نسبت به خود را جلب و جذب می کند.

وی تصریح کرد: کار خیر باعث برکت در زندگی انسان می شود و عمر را طولانی می کند، چرا که دعای خیر دیگران دنبال آن است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: متأسفانه مشاهده می شود بعد از مدتی برخی از زندگی‌های مشترک به مشکل می خورد؛ توصیه می شود برای زندگی موفق و استمرار آن، زن و شوهر قدر یکدیگر را بدانند و از اشتباهات همدیگر بگذرند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد. خوشبختانه آمار ازدواج بر طلاق غلبه دارد و فاصله فراوانی با هم دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از خودگذشتگی و محبت در زندگی را مایه دوام زندگی مشترک دانست و تاکید کرد: توجه به خداوند متعال و رعایت تقوای خانوادگی از دیگر شاخصه‌های زندگی موفق است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha