دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید حقی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، تقویت روحیه انقلابی و بسیجی را لازمه مقابله با تهاجم نرم فرهنگی دشمن دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید روح الله سیدحقی طی سخنانی در نشست مشترک با مدیر جامعه الزهرا(س) و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج این نهاد حوزوی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن اشاره به ابعاد مختلفی از جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن امروز در جنگ نرم فرهنگی، حیا و عفت زنان و دختران جامعه ما را نشانه گرفته چرا که می داند از دامانِ بانوی عفیف، با حیا و انقلابی، فرزندان صالح و شایسته ای پرورش می یابند که در مکتب و فرهنگ ایثار و شهادت می درخشند.

وی افزود: دشمن از طریق جنگ رسانه ای و فرهنگی خود به دنبال از بین بردن سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و لذا در این نبرد تمام عیار و پیچیده ما باید هر چه بیشتر و بهتر به دنبال ترویج آموزه های ناب دینی و تقویت فرهنگ اصیل خودمان با محوریت خانواده باشیم.

حجت‌الاسلام سید حقی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جامعه الزهرا(س) گفت: در راستای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری از جامعه الزهرا(س) انتظار می رود که همچون گذشته زمینه ای فراهم کند که بانوان طلبه ما با روحیه انقلابی و بسیجی در مسیر تهذیب و خودسازی و تقویت بنیه های علمی گام بردارند و با شناخت دقیق از اسلام عزیز، مبلغان خوبی برای دین و مکتب ما باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با بیان این که تقویت روحیه انقلابی و بسیجی، لازمه مقابله با تهاجم نرم فرهنگی است، افزود: بی شک نهادهای علمی و حوزوی همچون جامعه الزهرا(س) نقش بسیار مهمی در ترویج معارف اهل بیت(ع)، تقویت روحیه انقلابی در جامعه و نیز دفع تهاجم فرهنگی دشمن دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha