جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / حضور امام جمعه و فرمانده سپاه همدان در جمع گروه‌های جهادی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از اعزام هزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مجید سوری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان امروز در همایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیج در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در صحنه ها و بحران های مختلف یاریگر نظام و خدمت رسانی به مردم بوده اند،افزود:فعالیت بسیجیان جهادگر نمونه ای بارز از مردم سالاری دینی در راستای خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با تلاش مردم ولایی، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ناکام ماند، اظهار داشت: رسالت امروز بسیجیان و همه فعالان دین و فرهنگ جهاد تبیین در راستای مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: گروه های بسیجی در عرصه های محرومیت زدایی، خدمت به مردم مناطق محروم و حوزه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت ها و خدمات چشمگیری به آحاد مردم ارائه داده اند.

سوری در پایان بر بصیرت افزایی در جامعه از سوی بسیجیان تاکید کرد و گفت: ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی در مقابله با هجمه های دشمنان از رسالت های خطیر بسیجیان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha