جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
1

حوزه/ فاطمه نفری، نویسنده کتاب «نگهبان سرو» در نشست رونمایی این کتاب، آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ و اسطوره های ایرانی و جغرافیای کهن ایران را از اهداف خود برای نوشتن این کتاب دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به میزبانی کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و با همکاری انتشارات مسجد مقدس جمکران، نشست رونمایی و جشن امضای کتاب «نگهبان سرو» با حضور فاطمه نفری، نویسنده اثر، هیئت امنای مسجد امام صادق(ع)، و جمعی از دانش آموزان و معلمان دبستان فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، مرضیه نفری، مسئول کتابخانه عمومی امام صادق (ع) گفت: همزمان با هفته کتاب و با همراهی مسئولین مدرسه ابتدایی فرهنگ، مسابقه کتابخوانی از کتاب "نگهبان سرو" برگزار گردید و تعداد قابل توجهی از دانش آموزان کتاب را مطالعه کردند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم تا جشن رونمایی و امضای کتاب را نیز با حضور دانش آموزان مدرسه فرهنگ برگزار کنیم تا ضمن دیدار با نویسنده، سوالات خود پیرامون کتاب را نیز مطرح کنند.

در ادامه، فاطمه نفری نویسنده کتاب نگهبان سرو نیز ضمن اشاره به نقش دغدغه محیط زیستی خود در شکل گیری این کتاب ابراز داشت: آشنایی کودکان و نوجوانان با ایران، تاریخ و اسطوره های ایرانی و جغرافیای کهن ایران از اهداف من برای نوشتن این کتاب بوده است.

وی در ادامه افزود: ایران سرزمینی است که در هر زمان، قهرمانانی بنام داشته است و اشاره ای که در این کتاب به کشتی، سرزمین مازندران و جهان پهلوان تختی شده نیز به همین منظور بوده است.

در ادامه این نشست، دانش آموزان و حاضران، سوالات خود را پیرامون کتاب و نویسندگی از نویسنده مطرح کردند.

در پایان نیز با همکاری انتشارات مسجد مقدس جمکران، از لوح یادبود کتاب «نگهبان سرو» رونمایی و از نویسنده کتاب تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha