شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش طلیعه حضور طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران خوزستان

همایش طلیعه حضور حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با حضور ۳۰۰ طلبه جدید الورود از ۳۰ مدرسه علمیه سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش «طلیعه حضور» حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با حضور ۳۰۰ طلبه جدیدالورود امروز در مجتمع فرهنگی امام رضا علیه السلام اهواز برگزار شد.

در این همایش، حجت‌الاسلام محمدمهدی طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: اُنس با قرآن و توسل به معصومین علیهم‌السلام، مطالعه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، آگاهی به احکام عملیه برای رشد در مسیر درست طلبگی لازم است.

در ادامه حجت‌الاسلام امینی، استاد حوزه بیان کرد: مطالعه زندگی نامه زنان موفق در جهان اسلام و ایران موجب توانمندی طلاب برای تأثیر گذاری بر جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی والا، مشاور تربیتی از دیگر سخنرانان این همایش بود و عنوان کرد: در مسیر طلبگی سختی ها، رنج ها و توهین ها را باید به جان خرید و ارتباط صمیمانه با مردم را نباید قطع کرد.

در پایان این همایش سردار حاجتی، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به تشریح فعالیت‌های دشمنان ایران و اسلام پرداخت و از طلاب خواست در مقابل برنامه‌ریزی های مداوم دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان، بیش از پیش نقشی آفرین باشند.

اجرای همخوانی، پخش کلیپ، قرائت میثاق نامه و تقدیر از ممتازین عرصه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha